If you know yourself, then you'll not be harmed by what is said about you.

 

God dag! Ligger här i soffan och sneglar på tvn samtidigt som jag funderar på att ta tag i dagen. Är ledig från skolan idag, vilket förmodligen var en undermedveten anledning till att jag ställde klockan på 08.00 och istället vaknade 10.45. Men jag anar att jag behövde den extra sömnen.
 
Juste, har börjat fundera på att flytta min blogg till en annan portal. Är sugen på spotlife, men hur jävla komplicerat ska det behöva vara? Sjukt dåligt att sidan är så kryptisk. Ba "För övriga frågor. Support > Admin", sen finns det inte ens en "support"-flik?! Där är fördelen, kanske den enda, med blogg.se - allt är så tydligt.
Nåja, det här problemet är ju bara en fis i universum. Hatar det uttrycket förresten...
 
Nu ska jag ta och göra mig iordning. Har även tänkt börja finula på en sminkning till balen, det kommer att finnas möjlighet att bli sminkad och få håret fixat där borta, men grejen är att jag lika väl kan bli missnöjd med det också. Kräsen är mitt mellannamn. Så jag lär köra på säkra kort, ingen idé att börja hitta på nå nya tokigheter väl på plats.
 
Ah.
Latero!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0