Onsdag morgon.




God morgon, här är jag, jag lever.
Är idag sängliggandes med feber och en igenstockad näsa och hals. Hallelujah. Har inte hunnit/kunnat uppdatera något om min, lilla tripp till halmstad och den bal som stundades där. Är utan internet här i lägenheten, så, när det är fixat så kommer de få bilderna jag tog att komma upp. Det var iallafall en fantastiskt bra helg. Hann med att träffa kära anna och strosa på stan, givetvis umgås en massa med linus, gå på cocktailparty och sedan balen på lördagen. Älskade min klänning och linus var så otroligt(!) fin i sina kläder också. Som sagt, bilder kommer.

Nu ska jag bädda ner mig på soffan med ipren, nässpray och te. Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0