They make it look so easy, connecting with another human being. It's like no one told them it's the hardest thing in the world.

 
 
God morgon världen! Sitter här och dricker morgonkaffet och klickar runt på internet. Och givetvis tittar ut på det konstanta regnet som vägrar ge upp. Vet inte hur många dagar i rad det bara har vräkt ner. 
 
Idag står skola på schemat, 13.15 - 15.00. Inte allt för ansträngande, det är bara introduktion till den nya delkursen (som jag hoppas kommer vara roligare än den vi just tentat av!). Sen tänkte jag ge mig iväg och träna lite, har haft så sjukt mycket i skolan senaste tiden så det har inte riktigt funnits varken tid eller ork. Så nu ska jag rycka upp mig :) 18 dagar kvar till balen....
 
Nä, nu ska jag hoppa in i duschen så att man trots sin långa sovmorgon inte ska behöva stressa in i sista sekund. Latero!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0