You don't realize just how many things remind you of a person until they become someone you no longer wish to remember.

 
God afton!

Det känns inte som fredag idag, ingen fredagskänsla ö.h.t.
Kan bero på att jag varit ledig sen i onsdags, eller för att det är första helgen sedan jag återvände
till Östersund som jag inte har något besök här. Ingen linus och ingen mamma och pappa.
 
Men å andra sidan, det gör inte så mycket då jag ändå mår mer eller mindre som skit.
Har gått runt med huvudvärk i flera dagar och misstänker att jag sitter här med feber i skrivande stund.
Den där huvudvärken borde dock kollas upp, håller säkert på att bli blind.
Eller så kommer det ifrån ryggen och de där förbannade små knölarna jag fått (dom sitter lite här och där i ländryggen/svanken och går upp längst ryggraden = aj aj aj = spänningar).
Dom syns inte, men gör desto ondare. Och vad jag minns så gör t.ex. muskelknutar inte så här ont, eftersom att jag knappt kan röra vid dom. För att inte tala om att jag knappt kan gå en längre rundapå exempelvis stan utan att jag måste sätta mig ner pga att ryggen bryter sönder och samman.
Någon som har en diagnos på detta? MVH Johanna, 75 år.
 
Nu ska jag bädda ner mig här på soffan och invänta Skavlan.
Goder kvälla.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0