Do something today that your future self will thank you for.

 
God dagens. Har nyss vaknat upp från en liten powernap, blev dock en huvudvärk rikare pga av det. Why?! Det mesta har varit tröttsamt hittills idag. Vaknade i panik kl 9, slängde på mig kläderna och cyklade till skolan. Visade sig att vi började 13.15. Tröttsamt. Gick till bibblo för att låna en bok, självklart var det 5 års kö på den. Tröttsamt. Satte mig och pluggade, förstod hälften. Tröttsamt. Cyklade hem igen, upptäckte att jag knappt har någon luft i bakhjulet och vet ej hur man fyller på. Tröttsamt. Kom hem och skulle laga mat, insåg att allt var nerfryst = börja tina osv.. Tröttsamt. Tittade på de sista avsnitten som jag har av Skilda Världar, och nu kommer jag typ aldrig få se nå mer. Tröttsamt. La mig och läste, precis som tidigare så förstod jag hälften. Tröttsamt. Somnade. Så jävla skönt.
 
 
Och nu ska jag klunka i mig lite kaffe och sedan dra iväg och träna. Bra.
Fast ändå tröttsamt. Vill helst gå och lägga mig igen.
 
Nå väl. Latero.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0