We're friends, real friends. And that means, no matter how long it takes, when you finally do decide to look back, i'll still be here.

 
God dag! Ligger här i sängen och kämpar mot ett envist halsont och en huvudvärk som inte är av denna värld. Var ner på nollningen igårkväll (hög njutning i att slippa bli nollad i år!) och tittade på när de körde lite lekar, frös även häcken av mig och det är väl anledningen till att jag mår som jag mår idag. Trots allt så ordnade jag ju faktiskt ett ordentligt bubbelbad när jag kom hem, men anar att det var försent. Aja, ipren och kokhett té ska nog göra underverk!
 
 
Ska nu titta på lite Skilda Världar (ja, jag är nog den enda som fortfarande har kvar en stark kärlek för den serien...) och hoppas på en liten powernap.
 
Latero!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0