Don't let the imaginary person in your head keep you from loving the real one right in front of you.

 
Frånvaro - 100%
Jag lever och mår här i luleå. Har varit full rulle varje dag med diverse påhitt. Och i torsdags
05.30 rullade bilen mot kiruna för att ta ett sista farväl i kirunas så himla fina kyrka. Du fick en så fin dag.
Stunden då de berättade om dig, ditt liv och sedan spelade "jag och min far" var så fint och starkt ♥
Jag hoppas att du sover gott, så ses vi snart.
 
Hur som haver.
 
I fredags tog jag och kompanjoner en preimärtur till olearys, jag har av någon anledning aldrig varit där
sen de kom till luleå?! Fast å andra sidan, så bor jag ju inte här heller. Det var iallafall en riktigt bra kväll!
Vaknade upp hemma hos min kusin, herr livbom, på lördagen och åkte sen direkt till syrran.
 
Vi fixade mitt cv, bakade morotskaka, såg på film, pratade om allt mellan himmel och jord och bara hade
en jättemysig syskonkväll. Blev även så att jag sov över där. Älskar att få spendera så mycket tid
med min syrra. Hon är BÄST! ♥
 
Nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen och se på Johan Falk. Funtar även på att gå till
gotteskåpet och se vad som finns hemma....
 
God kväll på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0