Perfekt lördagspyssel.

Favoriter ♥
 
God eftermiddag på er! Lördag idag och snön faller ner utanför fönstret här, rätt så mysigt.
 
Har alldeles nyss stått och tvättat alla mina sminkborstar (de var i stort behov...), ordnat med allt smink
och sorterat bort sånt som man inte använder allt för ofta. De tar bara onödig plats, så det fick hamna i en låda.
De som jag använder oftast eller varje dag har jag nu i en förvaringslåda (egentligen till kökslådor, sjukt smart!
Mamma som är guden bakom idén). Lätt att hålla rent och man ser allt vad man har. Hatar när allt ligger
nertryckt i en sminkväska och bara gormar ihop sig med varandra. Bakteriebomben.
 
Hur som helst.
Kom idag på att jag fyller år om 2 månader och 1 dag (Haha jag vet, vem räknar......) och påpekade detta
till min syrra, så nu har jag i uppdrag att skriva en önskelista. TYP DET BÄSTA JAG VET?!
 
Och nu ska jag ner till ica och handla lite smågrejer till middagen. Tänkte slå till med världens godaste
och enklaste laxgryta/soppa/tjofs. Nom nom.
 
Laterooo!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Hansson

Härliga bilder!! :) och Diorbrostarna....! :D

2013-02-03 @ 13:33:43
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0