Where does a thought go when it's forgotten?

 
Jag idag - trött, trött, ont i huvudet, trött, trött och trött.
 
Hade redovisning av grupparbete tidigare idag som handlade om riskperspektiv, tror att jag var halvdöd
då jag åkte dit då man väl framme inte ens minns hur man tagit sig från sitt hem till skolan.
Redovisningen gick bra och sedan dess har jag bara legat raklång på soffan och pratat med jenny i telefon.
Ska alldeles strax knata ner till tvättstugan och se om mitt grannskap vill dela med sig av någon tvättid.
Tror inget lägenhetshus tvättar så mycket som detta, det är ALLTID fullt. Och ska även hämta upp
resväskan från förrådet och börja packa lite. Snaaart åker jag hem!
 
 
Men först - kaffe.
Latero.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönhet eller SKÖNHET.... <3

2013-02-18 @ 12:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0