Chapter 2013. Page 1 of 365.

 
Och så var det ett nytt år! Jag får alltid lite seperationsångest när jag ska lämna ett år bakom mig.
Men det kan ju alltid vara spännande att se vad detta år har att erbjuda. Ibland kan livet ta snabba och
oväntade vändingar som förändrar hela ens liv, ibland på gott, ibland på ont. Jag ber om att 2013 ska vara snäll mot mig.
 
Hade för övrigt en jättebra nyårsafton igår med fina vänner! Jag och linus trillade innanför dörren runt
4 tiden imorse och började väl sakta vakna till liv runt 2 tiden. Och idag kunde vi INTE klaga på bakismaten
då den bestod utav oxfilé, potatisgratäng och rödvinssås. Slå den, ni! Strax efter 16 åkte han hem
och sedan dess så har jag i stort sett enbart sovit. Känner dock att det inte kommer vara några problem
att somna inatt ändå.
 
Morgondagens planer är än så länge oplanerade, funderar dock på att ta mig till stan och strosa runt
i godan ro. Längtar till den dagen då man kan gå och ta en fika med sig själv. Det gör dom alltid i filmer,
men jag skulle verkligen ALDRIG sätta mig ner och dricka kaffe själv. Det känns fel.
Då är man en av dom som jag annars brukar tänka "Stackars sate..." om.
 
Nå väl. Gott nytt år och god natt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0