I cannot make you understand. I cannot make anyone understand what is happening inside me. I cannot even explain it to myself.

 
 
Nu är man tillbaka i Östersund. Blåshålet. Vinterstaden. Kom hit i lördags eftermiddag efter att ha haft
en sista bra dag i Luleå. Spenderade hela fredagen med syrran i stan, lekte med hennes kamera, åt en god
lunch (hade typ andningssvårigheter av hur mätt jag var...) och införskaffade mig ett par jeans. Kanske mina
första på sisådär 5 år. Och nu vill jag aldrig ta av mig dom. Det där med att hitta RÄTT.
Fredag eftermiddag, kväll och natt spenderade jag med Linus. Mamma och pappa bjöd oss på sjukt god
mat och lite vin. Sedan tog vi det bara lugnt, syrran och Fredrik kom även förbi för att säga hej då ( :( ...)
 
Lördag morgon blev som väntat rätt jobbig. Har alltid lite (mycket) seperationsångest då jag ska åka från
Luleå. Och att behöva säga hej då, igen, till Linus. Känns som att mitt hjärta går sönder lite varje gång. Åh.
Men så är det. Finns väl dom som har det värre, intalar jag mig. Men mellan alla mina egna små
övertygelser så är det enda jag vill att få krama om honom. Ha honom liggandes med huvudet i mitt knä
så att jag kan forma hans hår till en tuppkamm eller någon annan rolig frisyr för att sedan skratta i smyg åt det.
För att i nästa stund böja mig ner, ge honom en puss och säga att jag älskar honom.
Men ibland får man inte allt. Inte ens lite.
 
 
 
Hur som helst.
Har haft jättefina dagar med mamma och pappa här i Östersund. De har hjälpt mig med så mycket,
ordnat med så mycket, gett mig så mycket - och jag är mer tacksam än vad jag kan uttrycka i ord! ♥
Ska ordna lite nya bilder härifrån lägenheten, den är så fin nu!
 
Nu ska jag sova. Mamma och pappa åker hem tidigt imorgonbitti, redan vid 6 tiden sägs det vara uppstigning.
Kommer förmodligen att vara så grymt rastlös och ensam efter att de har åkt, har trots allt bott under
samma tak som dom i över en månad nu, både i luleå och här. Kommer att bli tomt.
 
God natt på er.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0