My home.

 
GIVETVIS hade jag glömt mitt standardobjektiv hemma i Luleå. Just typiskt.
Så fick använda mitt fasta objektiv, nikon af-s 35mm f/1.8 g.
Alla som har haft en systemkamera under en längre tid och inte införskaffat ett sådant, har failat.
Det är det bästa och är ändå billigt för att vara så himla bra, runt 1500-2000 kr!
Finns även för Canon, så syrran, införskaffa!
 
Anyhoooow.. här är lite av mitt hem!
 
Pappa hjälpte mig att sätta fast led-lampor bakom tvn!
 
Är man less på ett gammalt halsband kan man alltid göra något roligare av det ↑
 


Och så här mysigt är det på kvällen ↓
 
 
Och slutligen - någon som känner att de ens behöver ifrågasätta om jag gillar grönt? hehe.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Hansson

Sååå himla tryggt, snyggt och fräscht hem du har <3

2013-01-23 @ 18:27:54
URL: http://thesarastory.blogg.se/
Postat av: stinisen

vad myspysigt du har det! avis :)

2013-01-24 @ 01:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0