Nattens roligaste fynd.

 
Inatt runt sisådär 1 tiden, ni vet, när man börjar bli hungrig igen. Jag bestämde mig för att utforska frysens
innehåll på fika och diverse saker. Hittade då en kakburk som såg lockande ut och tänkte läsa på
ettiketten vad mamma fyllt den med. Och då, då kom ett skuttande skrattanfall över mig.
Norrbottens Kaninhoppare?! Vad i hela helvetet, tänkte jag.
 
Men allt blir väl logiskt till slut. Mamma har blivit en riktig djurvän.
Hon har adopterat en get i afrika (hahahaha..) OCH nu ska hon stödja kaninernas rätt till hoppning... :D
 
En riktigt gnagande historia.
Ha en fin kväll! *skuttar iväg*
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du, rara hjärtat, vilka upptäckter du gör!
Men du vet mammor kan vara ganska roliga, kul att man bidrog med ett skratt mitt i natten! :)

2013-01-15 @ 22:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0