Och det var de som älskade mest, de av kärlek besatta. Det var dem som frosten tog.

 
 
Åh. Trött trött trött. Har precis duschat, igen. Ännu ett nytt beroende - duscha innan läggdags och typ dränka
kroppen i babyolja. Tror inte att ni förstår hur mjuk och len jag är - precis som en babyrumpa! Och så luktar
man sjukt gott också.
 
Tror faktiskt att det får bli en natt på soffan. Finns nog inget ställe som jag sover tryggare på, än hemma
i mitt rum i luleå förstås. Behöver alla trygghets-moment som går att få eftersom att jag sover så himla
oroligt hela tiden. Haft en period med mardrömmar konstant och har varit utan dom ett tag nu - tills inatt.
Och det är alltid samma dröm, eller de handlar alltid om samma saker. Att jag dör?!
Vanligtvis brukar man ju alltid vakna ur drömmen precis i stunden då man faller, dör etc.
Men jag får uppleva hela baletten. Jag dör, jag ser från "ovan" på hur allt i kring händer på platsen där
det händer. Och det värsta - jag står ALLTID i någon slags spökskepnad bredvid när min familj får
reda på vad som hänt. Som sagt, ni kan gissa hur omtumlad man är då man vaknar. Hemskt.
 
Någon som har drömtydning på detta? Kommer jag att vinna pengar eller något? ...
 
God natt på er ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0