The worst memories stick with us, while the nice ones always seem to slip through our fingers.

 
Tröttsamma söndag. Om jag har gjort något överhuvudtaget? Eh, nej.
 
Och imorgon väntar det skola kl 10.15. Woho. Kommer att behöva ställa 75 alarm på telefonen ..
Och det kommer väl att kräka ner snö imorgon också, just nu är det kaos.
Jag överväger att låta latheten ta över totalt och ta bussen till skolan. Några onödiga kronor
fattigare, men kanske ett bättre humör rikare. Vet vilket jävligt humör jag blir på av att promenera till
skolan i dåligt väder, trots att det bara är en prommis på 10 minuter.
Damp-anfallet är ohygligt nära efter bara halva sträckan = ej värt.
 
Nu ska jag bädda ner mig och fortsätta se på Taken på tv4.
Nattis.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0