You and i, you and i. We're like diamonds in the sky.

 
 
God dag! En trött, sjuk, hängig, trött, trött och trött johanna här ..
 
Min hals är igenstockad likt toalettstolen då man var liten och för skojskull drog ner så mycket
toalettpapper som möjligt, för att se hur mycket som gick ner, och det totalstockade. Det. Det är min hals idag.
Och huvudet ska vi inte ens prata om, huvudvärk likt den värsta baksmällan.
Och nu när jag är hemma i luleå så ska jag försöka undvika ipren. I östersund får man ju nästan
överkonsumera det, eftersom att allt ska göras själv där. Om kylen ekar tom, om soppåsen fastnat i
hallgolvet eller om äpplena är slut - ja då är det ingen annan än jag som ska ta tag i det.
Måste införskaffa mig en slav. Snarast. Ska annonsera på blocket, eller bara gå in på chatroulette ...
 
Nu ska jag lyssna vidare på Atomic kitten och tycka synd om mig själv.
Cloooose your eyes, give me your hand, daaarlin'! Do you feel my heart beating?! hehehe.


Latero!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0