I said "never apologize for how you feel". No one can control how they feel. The sun doesn't apologize for being the sun. The rain doesn't say sorry for falling. Feelings just are.

 
Men, hej hej hallå!
Här ligger jag raklång på sängen och tittar på Johan Falk efter att ha haft en riktigt bra helg!
I fredags bestämde sig jag, vanessa, krille och markus för att gå till olearys och bowla, slutade givetvis
i en helkväll (och en förlust i bowlingen för min del...). Det var en bra kväll! Igår var jag hos min syster och
lagade en stört god middag och hon färgade även min lejonman. Det blev jättebra, men har lite svårt att
vänja mig vid det lite mörkare + helfärgat.. Vill ha slingor, nu! Och kortare hår.
 
Aaaanyway, söndagen har bestått av att jobba lite och sedan bara rullat tummarna.
Allt för att ladda upp batterierna för en ny vecka.. Ny vecka, nya tag!
Hej och hå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0