TGIF!

Senaste från instagram. Är nog lite mer aktiv där.
 
Och idag är det fredag, och kvinnodagen! Who run the world? Girls! eeeheh.
Har alldeles nyss kommit ur duschen och ska röra mig mot stan snart, eller ja, två timmar.
Ska äta middag med vanessa och dricka litt vin. Det är alltid fint det!
Och igår var jag på bio för första gången på länge, med tobias som jag inte heller träffat på väldigt länge!
Vi såg Django Unchained, egentligen var den väldigt seriöst, men ändå sjukt rolig. "Seriöst rolig", som herr wallin sa.
 
Nu ska jag ta på mig mitt ansikte och leta fram kläder (ur resväskan som jag efter två veckor inte
ännu har packat upp, men det är ju ingen idé nu heller!).
 
Ha en fin fredag! Pozz.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0