Baby baby you walk around like you own this town



Början på slutet. det kan man verkligen säga att detta är.. Känns lite vemodigt att lämna sommarlovet, det har hela tiden verkat som att det kommer hålla på förevigt :D Aja.

Sista helgen då.. Varit på stan hela dagen idag, hittade mig väl ett o annat, men osäker på om allt kommer få stanna kvar. For sen hem och slängde mig i duschen och sen skjussade pappa mig till östermalm, var där o käkade och hade allmänt trevligt. Tog sista bussen hem vid 10 tiden, och kan lova.. på den lilla biten från busshållplatsen till mitt hus höll jag på att både blåsa bort och förfrysa. Goddamn! hösten är på G, det kan jag lova. Jävla sorgligt. Imorgon var planen att fara till Boden, men det ser inte ut att bli av.. less! Men kommer väl säkert upp något annat, får vi väl hoppas..

pallar inte skriva nu, batteriet i datorn håller på och ta slut och jag är svin trött!

Pusss, sov gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0