Jag bara undrar..

                                        

                                                   
 

...hur länge den här förkyldningen ska hålla i sig? Håller på att bli tokig på av att sörpla hostmedicin som smakar käpprakt åt helvete och nässpray som far upp i hjärnan, typ.
Men, det sägs ju att det blir bättre av det.. så jag håller ut! 
Både idag och igår har jag tagit det väldigt lugnt, legat och tittat på oc och one tree hill dagarna igenom. Fick även muckkatalogen idag, så den fick vara ett sorts tidsfördriv också!:) Hade väl önskat att göra annat nu sista dagarna, men va tusan! Ska man bli frisk så funkar det inte att ränna runt. Right? Men vad är planerna för resterande dagar då.. vi planerar väl en tripp till boden, kan bli nice! sen får jag helt enkelt se vad som dyker upp. Har planerat att vända tillbaks dygnet iallafall, annars kommer det skita sig när skolan börjar nästa måndag.. ^, Känns väl sådär, men är samtidigt riktigt nyfiken.
Och för dom som inte vet så blir det ledarskap för min del, vilket jag är nöjd med! Hoppas klassen osånt blir bra.
Det blir vad man gör det till.

Nu ska jag gå och klä på mig, klockan är ju trots allt nästan 4.. så det är väl dags :)


puss kram o nyp i stjärten! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0