Tutt-kvinnan från Alaska och en gnutta Homer Simpsons

image25


Igår var det en helt okej dag, eller skapligt utdragen till en början. Var hemma hela dagen, låg ute på altanen och solade en stund, men sen fick jag huvudvärk och gick in. Är pheettt förkyld, inge vidare att va det i värmen.
Sen runt 6 hörde vanessa av sig o kollade om vi skulle på bio, why not liksom? =)
så jag, hon och gunilla bestämde oss för att se Simpsons filmen och det var lyckat, jävla bra!:D haha.
eller okej, till och från.. den var seg ibland också =) Men killen som satt framför oss var också ganska bra på att underhålla... typ sjukt. Sen efter filmen kom mamma och hämtade mig. Hjälpte sedan syster att packa och imorse for hon till Barcelona. Hoppas hon får det toppen :)

Och idag då, ska nu på dagen med camilla på stan. Bara strosa runt osånt.
sen ikväll är allt lite oplanerat, är ensamhemma iallafall.. och det är aldrig fel!

Nu ska jag hämta fler halstabletter och sen ska jag i duschen.


Puss kram och nyp i stjärten






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0