All things are gonna happen naturally

image89



Hörreni, julafton imorgon! någon som är taggad? Aaa, jag försöker vara det. Jobbat på julkänslan hela dagen.. slagit in paket, kollat på julkalendern, byggt pepparkakshus m.m.. så det går väl framåt lite :) Plus att det kom lite snö, fast bara lite.

Annars idag så har jag varit på Storheden med mamma&pappa, kollade runt lite överallt.. Gick på onoff med pappa och kollade på en ny tv som jag kanske ska skaffa till mitt rum, platt-tv i mitt hjärtaaa! Sen stod jag även och stönade vid systemkamerorna, hoppas som katten att jag får en imorgon.. ska börja med paketet som jag misstänker att den är i :D hahah..

Och resten av kvällen ska jag inte göra något, kanske kolla nån film eller så.
Och imorgon kan jag säga -"i övermorgon kommer james hem :)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0