better in time

tänkte att jag kunde dra lite snabbt om vad som hänt i veckan.. eller ja, sen onsdagen.

Blev luciavaka (bakvaka) hos vanessa från onsdag till torsdag. Vi lallade på mest, började med att dra på kvantum för att bara köpa dumle, men slutade med en hel del andra grejer & 300:- fattigare, haha, hur lyckades vi? :o Sedan byggde vi ett pepparkakshus som tog drygt 2h att göra, sen kollade vi på julkalendern & massa sånt, rolig kväll/natt :) kommer upp bilder på bilddagboken inom en snar framtid ^,

Gick som en lam kamel vidare till skolan vid 9 tiden på torsdags morgonen, gode trött jag var där! somnade lite då och då, förutom på idrotten som var nice, juldanser oshit :D snyggt att vi körde ringdans runt i halva hälsanshus, men vad gör man inte för att skapa julstämning? Kom sedan hem vid 4, somnade då.. vaknade snabbt vid halv 10 och somnade om sedan igen & sov heeela natten. Och halva skoldagen på fredagen, en lättare försovning var riktigt skönt.

Ja, fredagen, igår, vad hände? Skolan ett tag som sagt, fick stanna kvar med linn i nån timme och fixa med våran rapport som behövde ändras, en hel del. Sen rusade jag bara hem, gjorde mig i ordning och for sen in till stan för att träffa dom flesta tjejerna från klassen. Gick och fixade en present åt sandra, sen vidare till henne där det redan var lite folk. Käkade, snackade på och hade det nice =) tog sen nattbussen hem, som var segare än en jävla trebent sköldpadda. yh.


och idag händer det nog inte så mkt, kör en update sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0