do they know its christmas

image81

Ah, började med en tvångsstädning av rummet men slutade ändå i ren kaos. Tänkte -"ah när jag ändå är igång, ska jag rensa garderoberna också.." sagt och gjort! Helt sjukt hur mycket kläder man har som man aldrig använder, 3 säckar och 4 stora påsar proppade med gamla kläder oshit. Så nu är det gott om plats i mina garderober :)
En anledning till att kanske få köpa nya, återstår att se, haha.

Här hemma bakas det även lussekatter, hade tänkt vara delaktig, men icke att jag hann. Mamma har så bråttom jämt!
Men hell yeah att jag ska vara med och käka upp dom, jo jag säger ju det..

Glögg + lussekatt + julkalendern ikväll då, NICE!


Pusstjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0