eight days a week

Min mage gör ont ont ont ont, vilket den gjort hela dagen! Dock av en helt normal anledning som besöker oss flickor en gång i månaden, haha. Blev även att jag stannade hemma från skolan, killar kan kalla mig vek, men tjejer som vet hur det är att ha riktigt ont & må illa, dom förstår nog ^, Så vad har jag gjort hela dagen, vilade hela förmiddagen typ.. var massa repriser av idol, så kollade på det. Sen var jag snäll och började städa detta hus, och jag har kommit fram till att jag inte ska skaffa ett eget hus förän jag är psykiskt&fysiskt mogen att städa det helt själv, fyfarao säger jag!
Börjar nästan tycka synd om ens föräldar, visst nu har dom ju oss som hjälper, men när vi var små och stökade till direkt efter att de varit & plockat ihop.

Nåja, fredag imorgo, hallelujah! Blir en slö dag i skolan, betygsprat & sen ska vi ha julpyssel!:D myyyys.
Sen ska jag & vanessa på stan, fika på sub har vi också bokat in.. vi ska vänja oss vid latte nu, bannemig :)
häftiga tjejer, jojo utan tvekan!

& ikväll blir det lugna puckar & säkert tidig sänggång.
Puss.

20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0