heart and soul

jag måste bara säga, att den här dagen har varit gode skön!

Började redan från morgonen, matteläraren var sjuk så vi fick egentligen göra lite vad vi ville, satt och pluggade in lite verb eftersom vi skulle ha miniprov i engelskan sen. Mer än så blev iallafall inte gjort den timmen. Sen på engelskan började vi med att kolla på barnkanalen, Trasdockorna och Brum :D hahaha. Gjorde sen det där lilla provet och efter det, ja då kollade vi på mera tv ;D inte illa!

& efter det fick vi egnetligen sluta, fick nån uppgift att göra på LPL timmarna, men eftersom ingen lärare var där så lallade vi mest på.. tills elli, jag, linn, sara, tom och ludde kom på att visa upp våran dans till Spice Girls för resten av klassen;D  KUNG! och sen blev det hängagubbe & hejdå.

Blev donkenhäng med hanna&stina, sen hemåt.

Vad gör jag nu då? Jo, jag sitter här och gör inget vettigare än att skriva detta & lyssna på "Dear Bobbie", jaghjärtadenlåten.


pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0