I think I'm scared

Happ, söndag & sista "vanliga" dagen på 2007. Var det ett bra eller dåligt år då? Jag säger såhär, stundvis var det topp och stundvis var det.. ja, motsatsen. Men då jag tänker tillbaks så börjar jag garva lite, varit med om en hel del sjuka saker också. Vill faktiskt ge vanessa lite creds för just det, vars hade sommaren tagit vägen om vi aldrig hade tagit tjuren vid hornen? haha. Konstigt att man egentligen helt glömmer bort slutet på vintern & hela våren då någon frågar hur året varit, tror helt enkelt att man bara inte minns stunder därifrån lika väl vid det här laget, om inte de stunderna gjort några speciella intryck på en själv.
Well well, kan även säga att vintern har varit den bästa på några år? Anledningen till det är såklart James. Är hur lycklig som helst över att du är min. Du är en underbar person, på alla sätt och vis ♥ Det är längesen, ja om knappt någonsin tidigare som jag har känt mig så trygg med någon :)

Hur ska nyår firas då? Blir att vara hos vanessa med massa folk :) och det blir nog nice! Kan väl inte säga så mycket mer, eftersom jag inte upplevt det ännu... höööh, smart tjej då.
Kommer väl en update om nån dag..

& jag tänkte typ "wow, nu ska det bli jävla bra inlägg hära, sista på detta år" Men jag vet inte om det blev så nice. Men det är väl tanken som räknas...


Tjing & gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: James

Jag älskar dig

2007-12-30 @ 23:03:27
Postat av: vanessa

jorå de blev bra :)

2007-12-31 @ 02:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0