So close I can almost taste it




Jag säger såhär, det var en sjuhejdans bra julafton! Hela dagen myste jag bara på med familjen, gick upp vid 11 & kollade på julkalendern.. vilket var lite sorgligt, kommer sakna Mila & Elfrid hahah.
Började göra sig klar runt 1 snåret, så man lagomt till kalle anka var julaftonsfin :) och det var lika bra som alltid, älskar tomtens verkstad, sitter fortfarande med ögona som tefat och beundras. Minns då jag var liten och också försökte få mina dockor att säga "MAMA!" hahaha.. utan någon framgång. Hur som helst, sen blev ju julmat vilket jag inte är så förtjust i, men det går! Efter det blev det paket öppning, och skoja inte om hur glad jag blev..

Fick systemkameran!! Blev tusan tårögd när jag såg att det var de, håhå! fin tjej.. Sen så fick jag min efterlängtade Sex and the city "shoebox". Sen fick jag lite andra grejer också. Resten av kvällen var rätt okej, kollade på Hälsoresan & satt här ^,

Idag är en riktigt slödag, bestämde mamma att vi skulle ha iallafall. Så jag ska nu gå tillbaks till sängen, kanske ta kort upp i taket som jag gjorde inatt, eller så ser jag på lite O.C :)

Hoppas ni hade en bra julafton, allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0