måndagar är alltid måndagar


måndag idag, right? Aaa, hängigt väder och inget att göra.
Det spöregnar ute, så dit jag kan inte gå och mitt rum vill jag inte vara i, för det har jag städat så fint :O kåååå.
och sen vet jag inte. Hur som helst, sitter hära o drömmer mig bort på ikea.se GAH! det är så mycket jag vill ha.
Har bestämt att vi ska fara dit nu i veckan, pappa verkar också va på den idén! :) älska älska älska ikea!
håller på o spanar in en ny säng och garderob, pallar inte ha två små.. så ska fixa mig en stor ist! smart tjej, och onödig fakta ^,

igårkväll runt halv 9 bestämde jag mig för o fara till gunilla, satt o spelade betapet. Sen kom även malin o vanessa. Små synade Beck - hämndens pris och lite sånt :) soft kväll.


Annars idag så har jag inga större planer, tror faktiskt jag ska gå o dra igång en film och sen ikväll kanske va med camilla? ja vi ser ju :)


adjöööö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0