'Nu när du har mig förlorar du mig aldrig '


Ah, sitter och lyssnar igenom Lasse Lindh's nya skiva.. eller nya o nya, den är väl nån månad nu :)
och vet du, den är såååååååå bra! En vacker dag lasse, då ska jag se dig! ;)


Hur som helst, idag har jag inte gjort så värstans mycket. Har ändå börjat vakna riktigt tidigt,
hela 09,30 var jag vaken.. men det är nog för att jag har börjat lägga mig i bra tid :) skönt o få känna sig utvilad!
Låg kvar i sängen till kanske kvart över 10, kollade på "Hej Hej sommar".. sommarlovsmorgon <3
finns faktiskt en riktigt bra serie med där iår! haha.. Kravlade mig upp, hoppade i bikinin och sen var det bara ut o sola!:) och se så brun jag blev! brunare än jag redan var ;) nöjd tjej!
Sen tänkte jag fara till stan även idag med vanessa, men hade inte nog med pengar att hämta ut mina byxor som jag la undan igår.. så dom får bli hämtade imorgon istället :) dom var nice, alltså ska dom bli mina.


Nu ska jag fortsätta klura på hur man ändrar design hära.
Puss kram och nyp i stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0