Nulla dies sine linea

"Ingen dag utan en rad"




Söndag idag (varför börjar jag alltid mina blogginlägg med o säga vad det är för dag?).
Och även fast det inte är skola, så har söndagar alltid lite ångest i sig.. why? "jag vet inte, jag är inte jesus"
Varit en rätt knepig dag idag faktiskt, hela förmiddagen var det action från alla håll o kanter, var liksom inte berädd. Men det har löst sig nu :) i hope.

Igår var en bra dag iallafall, var på bra humör hela dagen igenom!:)
Kommer väl inte riktigt ihåg när jag vaknade, men var ute o solade hela långa dagen iallafall..
och lite extra brun blev jag nog också. hoppas vi på iallafall!:)
Sen vid middagsdags pratade jag med vanessa och vi bestämde oss för o göra en "favorit i repris", så jag for in runt 8 till stan och mötte henne vid kvantum ;) så tänkte vi köpa oss ett gäng jordgubbar, men det hade dom inte.. vad äre för land vi lever i, då det inte finns jordgubbar på kvantum? Så vi råkade köpa nå äckliga vindruvor och nektariner. Vi tyckte vi var så nyttiga! så köpte en dricka, light såklart och typ viktväktargodis :D haha. Sen började vi vår prommis ner mot norrahamn, satte oss vid vattnet o käkade vår frukt och bara kände lugnet :) mys!

Rörde oss mot bussen, ringde även gurra o hörde vad han gjorde :) o han och zlatko spelade fotboll mot nå barn, så vi tänkte.. ah, vi befriar dom från det så får dom vara med oss istället, för vi är så mycket mognare än små barn! yeah right!:O Iallafall, så när vi var i gstad så ringde dom o sa att vi skulle hoppa av vid Statoil, sagt o gjort.. dit gick vi, köpte en twister o mötte dom.. sen började vi den långa prommisen hemåt, tog typ en evighet :D  

Hemma i sundebyn for dom hem och jag och vanessa bara trallade runt här i ödemarken =) pratade pratade o pratade, sen runt 2 gick vi till mig o baddade alla våra myggbett med salubrin, världens bästa uppfinning (efter leggins) ! :) aja, sen kom hennes pappa vid 3 och hämtade henne och då slocknade jag direkt.

Nu ska jag skutta in i duschen och sen se på beck - mannen utan ansikte.


-jh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0