PDOL   ..och en måndag & tisdag.

Nå, ska vi ta helgens händelser och veckans två dagar? Jamen så gör vi :)

Lördag: Vaknade på tok för tidigt, måste vara för att jag var så taggad inför kvällen.. haha, vem vet.
Började väl redan vid 1 tiden o göra mig klar eftersom jag skulle va på busstation i stan klockan 4, så jag hade god tid på mig! Mötte upp vanessa där som kom cyklandes i regnet och sen bar det av mot Piteå!
Väl där så käkade vi på BigBoy, jävla fult namn.. och sen var det dags o göra bort sig, såklart! Men vafan, när människor inte låser toadörren så får dom väl räkna med att en johanna klampar in? haha, -"oooh shiiiit!" ekade över lokalen hahah.. well, det bjuder jag på! Så vi rusade därifrån och började leta oss fram till festivalcampingen, fixade lite stufffff och sen begav vi oss till norrmännen :) kul att träffa dom igen! blir alltid lika crazy.. haha:)
Och där var vi väl i stort sett hela kvällen, det regnade ute till&från och dom hade ett stort tält, så det var lika bra o va där:)

Runt 11-12 gick vi mot området, klämdes ihop till mos på The sounds och sen begav vi oss mot Millencolin för att bli ännu lite till mörbultad, men va tusan.. det var de värt!=) Vad hände sen, vi vandrade runt med john som är äkta pitebo, så vi var i trygga händer.. och sen.. höm, vi gick till campingen igen, hälsade på nå folk som typ hade en kåta (som ett tält alltså, tält.. inget annat!). Men dom var typ de tråkigaste jag mött, så vi gick till norrmännen igen.. men där var det också ganska dött, så vi gick på toa :) haha, evig jävla kö det var på dom! Sen runt 4 kom vår skjuss hem, sov gode skönt i bilen!;D  Det här var bara kort av allt som hände, goddamn.. det var mer!:O haha.
Men då skulle det blir för långt och ingen skulle orka läsa.

Det var de.

Måndag: Var en riktig hemmafru hela dagen, eftersom jag var ensam hemma.. Strykte en massa, fixade middag, diskade, ja allt sånt som våra kära mammor (oftast mammor..) får göra för det mesta! Förstår inte hur dom orkar.. det är ju as jobbigt! haha. eller är jag bara ovanligt lat? Lutar nog mer åt det.
Sen vid 7 på kvällen gick jag över till camilla och vi bagav oss ut på en prommis mot Bäcken, satt där och bara tog det lugnt och pratade om allt möjligt! Skönt det var att få prata av sig lite :) Är en aning confused om man säger så.
Sen gick vi hem till henne igen och hade Simplelife maraton, braaa det är! och klockan 12 gick jag hem, hängde vid msn och sen var det sleeptime.


Idag, Tisdag: Började dagen med en rask uppstignin klockan 11, sen vid 12 for jag och syster till stan =)
Gick till polisen och fixade ett legg, får det på måndag. bra bra! Strosade bara runt sen, köpte ett par skor och en tröja, suuuuper nöjd! Sen mötte jag vanessa oco. också =)

Ikväll blir det nog filmchill osånt, känns som att det är en sån kväll.. bara regn & rusk ute!




Pussss kram & nyp i stjärten.



                      
skorna                                                                 innan pdol
                    
CH, brorsan o nån.         jag o norskor                 the sounds                    vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0