what can I say...

image5


 Ida Johanna Margareta Hansson - idag har jag namnsdag,
Margareta margareta! :) början på mina "tvådagars".





Idag är en såndär dag som man inte riktigt vet vad man ska göra med, dåligt väder till och från, så har inte kunnat sola :( även fast det är jättefint ute nu! Tänket följa med på stan, men ack.. pengar först nästa fredag, rahh!
Men samtidigt passar det jäkligt bra till pdol!:D Satte iallafall igång "Efter bröllopet" runt 1 med mamma, men synd synd, jag somnade. Ovanligt..

Men ikväll hoppas vi på något roligare, blir säkert att umgås!



After all, seasons change, so do cities. People come into your life and people go..
But it's comforting to know the ones you love are always in your heart..


Jag hann aldrig träffa dig, det är trotsallt 17 år sen idag, så det säger ju sig själv..
Men du kommer ändå alltid vara världens bästa mormor, de vet jag :)

-jh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0