Början på slutet

Ja, så kan man också kalla det. Iallafall slutet på året.. 1 november idag, huuuga!;D Aldrig varit med om att ett år har gått så här fort ;> Men det är bra, i guess? Betyder väl att man har haft kul, eller nå.
Men men, än är det inte över.

Igårkväll blev det Vansuchas place, käkade och bara babblade på ;> nice vare iaf! Kom hem runt 11 och var dödsseg, lallade på med musik och sen begav jag mig mot sängen..
Kollade lite på discovery channel och sen slocknade jag ;D haha, och ja.. discovery channel och animal planet är as bra. Lärorikt på något vis, eller så är det bara ännu ett bevis på att jag inte har alla indianer i kanoten...
Iallafall, idag så vetefan.. har hjälpt syrran att städa lite, men det var inte så jävla kul..
Ska hoppa i duschen alldeles strax, sen får jag se.. skulle va med james? ;> aja.


Dagens låt är lätt Plain White T's - Losing Myself :) (nu blir sofie glad;D haha)


PUSS KRAM OCH NYP I STJÄRTEN! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha ja nu blev jag glad :D

2007-11-02 @ 16:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0