let love rule



yyyyh, trött som en stork! Konstigt då man sitter uppe o lallar hela natten & sen vaknar av att tv;en står och skriker klockan 11.. inte mys. Travade upp iallafall & sa grattis åt pappa på farsdag & gav han en bamsekram :)
Och även idag så fick jag ett lyckorus av att det snöade, älska älska älska! så jag gick ut och började leka lite, gjorde en snölykta & en miniliten snögubbe, söt blev den.. :D ska lägga upp bilder på min fina produktion sen!

& igår så var det öppethus på skolan, inge vidare kul på en lördag.. Gick sen med vanessa och käkade på donken, eftersom alla snackade om att maten i skolan smakade DÖD.. så orkade inte utsätta mig själv för att börja må dåligt ^^ Sen gick vi bara runt lite på stan & sen bar det av hemåt för att sen återvända till stan inom loppet av två timmar drygt. Vi tänkte att vi kunde gå och kolla på lite innebandy i pontushallen, haha.. pajala blev mördade.

Sen for vanessa till sunderbyn & jag till hertsön för o vara med goooojames :)


och ja, vad händer idag då? Ska faktiskt plugga lite matte nu i en timme :o duktig tjej..
sen far jag & möter vanessa o gunilla vid kvantum i stan, vi skulle fixa karra eller något, sen ska vi spela bingolotto ;D hahaha.. vi är störda, men desto gulligare.

PUSS KRAM & NYP I STJÄRTEN!;>

Kommentarer
Postat av: jamiee

"så jag gick ut och började leka lite, gjorde en snölykta & en miniliten snögubbe, söt blev den"

Hahah gullo, du låter som en glad flicka på 10 år :D

2007-11-11 @ 19:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0