kalla fossingar, men jävligt het musik.

Gudars, god morgon! vaknade just av att alarmet i mobilen
skrek upp till skyarna.. Ändå fått sova ut riktigt bra! har sovmorgon till
13.20 idag, så hade egentligen kunnat sova lite till.. men ack :)
Ska väl såsmåningom fixa frukost och göra mig i ordning, och idag hoppas vi
på lockar i håret! hahha.. plågats hela natten efter att ha satt upp två knutar på
skallen, inte kunnat vända på skallen typ.. så det har varit mindre skönt.
Men, vill man vara fin så får man lida pin? ;o Och förövrigt så sitter jag här och tror att jag kommer tappa fötterna, dom är stenfrusna..och så lyssnar jag på
the outfield - your love, nån skön version av den som vanessa hade i sin blogg.

  Dagen ser väl annars ut ungefär såhär, kommer att komma till skolan runt 1
och då äre matte i drygt en timme, kan man ju tycka vad man vill om..
sen bär det av mot magasinet där gosiga-gudrun väntar på oss ;)
kom just på att jag måste göra klart bildläxan också.. orka ge läxor i bild!
Hur som helst, sen är dagen schlutt. Då blir det hem, en prommis,
göra idrottsläxan och sen zzZZzzZ... jag har ett kul liv, inget snack om saken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0