Miscommunication

Godmorgon, godmorgon! ah, nästan iallafall.. vaknade för drygt 1½ timme sen.
Usch.. jobbigt att vakna så sent. Kom iallafall just ur duschen, var tänkt att jag skulle vara klar vid två & följa med syrran till stan, men hon orkade inte vänta, så ska fara in om en stund o möta trollet ;D
För övrigt så är väl humöret tipptopp, möjligen lite trött eftersom jag satt uppe till 5 och nötte Andra avenyn, som egentligen är en såndär dålig svensk serie med lögner, svek och sympatikärlek. Men bara för att jag började se dom första avsnittena så var jag tvungen att se ALLA :) kom ut tre nya igår, så jag beslagtog dom direkt.. nötarn.

Nu ska jag hoppa iväg och käka frukost/lunch.. ryktas som havregryntsgröt, muuuuuumma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0