one good night

Men du hejhopp vilken lördagskväll. Sitter här för mig själv, pratar med vanessa över msn.. disskuterade tidigare vars det var bäst att framkalla digitalabilder hos, alltså från digitalkameran osv. Så hittade jag en bra grej hos elgiganten, började fixa ihop över 100 bilder.. och vad händer "Programet har stött på ett problem och måste avslutas" POFFFF! och allt var borta så snabbt, så nu är jag bara less och ids inte börja sätta in alla igen.. fuck! Nåja, så jag tog en mandarin och slog på lite julmusik för att varva ner mig själv. Blev typ tokig.

Så just nu lyssnar jag på All I Want For Christmas Is You, vissa tycker väl att man är lite kallebakom som lyssnar på dom låtarna redan, but hey.. man blir glad av dom! :) så det är ju positivt.
Tidigare idag har det väl inte hänt så mycket, james for vid 12 efter att ha umgåtts med mig hela gårkvällen och natten :) gos. Så jag har mest bara lallat på efter det.. mindre kul. Fördrev iallafall lite tid just genom att ändra lite design hära på min blogg, får se hur länge jag trivs med det.. roligt o byta då&då :)


Några låtar som måste höras:
One Republic - Stop and Stare
Rob Thomas - Little Wonders
Rob Thomas - Ever The Same
Paolo Nutini - Last Request

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0