Out of touch

Hejhopp! Fy vilket humör jag varit på idag, alltså åt det bra hållet.. hel sprallig oshit ;> bra bra! Hade skola till klockan 1, fick sluta 5 minuter tidigare.. wooh! gick en runda på stan och lallade runt med emma&sara. Begav mig sen ner mot LOOK och väntade där en stund tills det var min tur att hoppa upp i stolen. Sen var det min tur, och seriöst.. det finns fan inget skönare än när dom tvättar håret;> gah, man vill typ somna :D haha.
Iallafall, sen kom mamma dit och betalade och sen gick vi en sväng på stan igen och letade present åt pappa som fyller år i övermorgon ;> men det är ju förbeeeenat svårt!

Vägde mellan att fara med bussen hem eller komma upp till mammas jobb och åka hem senare med hon&pappa. Men det blev att åka buss, satte mig där i godan ro, lyssnade på mp3.. då jag kommer på -"hmm, tog jag nyckeln imorse?" kollade igenom väska, jacka, byxfickor.. you name it! men utan någon nyckel. Började koka lite lätt av ilska, ringde mamma och gnällde.. men iallafalll, kom hem och stod ute ett tag, ett bra tag. Gick runt på gården som en annan idiot, började kratta oshit. HAH, ja herregud.
Men sen kom pappa åkandes från jobbet, låste upp och sen for han, snällt!

Nu ska jag typ plugga, fast har fan ingen ork. Så vi ser ju...

  

Kommentarer
Postat av: eelli

vad sjutton ska du plugga?! =)

2007-10-22 @ 17:31:19
Postat av: jamie

soetis =)

2007-10-22 @ 19:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0