And if there's no tomorrow

And all we have is here and now.



Happ, ännu en lördag har paserat och vad har vi gjort av den då?
Ja som sagt, inget speciellt.
Somnade jäkla tidigt igår, så vaknade tüüp klockan 3-4 inatt och
var klarvaken.. Så jag slog igång min dvd med lite c/o Segemyhr,
hur djuriskt bra är inte det? :D Blev dock inte så mycket piggare
av det, efter att ha legat och småskratta för mig själv.
Men till slut så slöt sig ögonen och jag fick min sömn.

Sedan kom pappa in o väckte mig vid 11 tiden, lallade mest på hela dagen,
var ut i strosa runt lite och sen for jag till stan :)
skulle till gunilla, men aldrig att jag vågade gå genom mörkret borta vid skolorna
haha, så gunilla och vanessa fick komma o möta mig :D
Väl framme så gjorde vi inte så speciellt mycket, babblade på, kollade på Mtv osånt :)
Och vid 12 tiden gick jag och vanessa in till stan och jag for hem med bussen.

Nu händer inte så mkt, lallar msn och ska hoppa i sängs strax..
ska till ikea imorgon, så det blir väl inte dirket sovmorgon skulle jag tro ;P


puss kram o nyp i stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0