Even when we're up against the wall

Favorittidning: Cosmopolitan

Bästa saken som hände i sommar: Kirunafestivalen med vanessa!

Favoritplagg i garderoben just nu: min äckelgula tröja, men den är snygg..

Längd: 1.73

Byter gärna garderob med: nicole richie

Vanligaste färgen på mina kläder: hmm.. är ganska färgglad

Jeans eller kjol: jeans

Mig själv med tre ord: humor, impulsiv och generös

Jag tränar: öhm, jag GÅR på stan? hahaha nä fyfan..

Höger- eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: ovanligt glad! fast har varit det hela veckan, så det är väl vanligt glad!

Kläder just nu: jeans, linne, kofta

Vad sa du senast: "hahahaha!"

Hur många kuddar sover du med: 4

Morgon- eller nattmänniska: Nattuggla, inget snack om saken..

Sparare eller slösare: Mitt emellan

Bästa film: The notebook, just nu iallafall..

Har du några homosexuella/bisexuella vänner: Jaa

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja

Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 stycken kanske, vad vet jag ;o

Bio eller promenad: både och

Är du kittlig: men som fan :$

Snarkar du? näe, tyst som en myskoxe

Stjärntecken? Vädur, inte o leka med ;o

Rädd för insekter? Mellan, börjar bli bättre på att hantera rädslan

Äckligaste insekten: slemlarver

Det här är jag bra på: skratta!

Bästa bok? Bakom stängda dörrar

Vad vill du jobba som? svår fråga, men polis kanske.. som beck! ;D

Chips, morötter eller godis? men äpplen då?

Pizza eller hamburgare? hamburgare

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? vill tatuera, så hoppas det faller in någon gång

Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : stökigt..

Gungar du på stolen? Ibland

Vilken hand håller du gaffeln i? vänster

Gillar du att sjunga? i duschen ja, låter ju svin bra där! hahaha men yeah right.

Använder du knark?  neeje.

Kaffe, te eller inget? te, kaffe smakar ju mask

Har du en besatthet? BECK!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0