I want to be..

I want to be remembered as the girl who always smiles even when her heart is broken, and the one that could always brighten up your day even if she couldn't brighten her own.


Hur seg har inte den här söndagen varit då? Hemskt.
Vaknade runt 11 tiden och ville bara låsa fast mig i sängen, varför gå upp när regnet slår mot fönstret och sängen är laaagomt go? Så därför gick jag bara upp och käkade lite, sen begav jag mig i sängs igen och nötte mtv :)
Sedan ryckte mamma upp mig och ville ha hjälp med tvätten, så ja.. plötsligt stod jag där med strykjärnet i handen och var lite småförvirrad. Sen har dagen rullat på, blev inge bio som vi tänkt.. men det blir inte så ofta som vi planerat :) Så ikväll blir det att fixa lite svenskagrejs till skolan, sen vet ja inte.. blev jävla besviken nyss när jag såg att det inte är nå beck?! jävla svammel.. ska typ fara o hyra nån av dom nya ist.. haha! nörd jag är.
Nåja, nu ropas det till mat så jag ska kila.

ciao!

image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0