save tonight

Sitter här, klockan är rätt mycket och jag vet varken varför jag sitter här eller hur klockan kunde bli så mycket.
Försöker ladda upp bilder på pixbox, men funkar det? noooe.
Så det väger mot att jag ska hoppa i sängs, men är ännu lite för pigg..
Tror jag ska sitta här en stund till och lyssna på Eagle eye cherry, han är skön!
Nåja, under denna lördag har det inte hänt så jättemycket..
 For till ica maxi med pappa & sara runt 3, köpte karra och sen gick vi över till onoff :)
och vet ni vad, jag hittade min kärlek! en ny kamera, goddamn vad jag vill ha den! Men det återstår ju att se..
Hur som helst, runt halv 9 tiden ikväll gick jag o mötte sofie,
vi knatade sedan vidare till matis & pratade på.
Vidare till malin där även vanessa och amanda var ;P Tog det bara lugnt, babblade på som vanligt och såg på "Girls just wanna have fun!" sen gick var och en hem till sitt :)

image47





image49


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0