So if you?re mad, get mad... Don?t hold it all inside.

1. Värsta känslan?

Dåligt samvete

2. Bästa känslan?

pirr i magen 

3. Din första tanke när du vaknar?

vad är klockan? 

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

Lenny Kravitz - Again 

5. Har du någonsin varit kär?

Mmmm.. 

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

En fet bild på Bob marley ;D 

7. Vad har du under sängen?

lådor

8. Ser på?

Sex and the city

9. Lyssnar på?

Lenny kravitz och Switchfoot

10. Skriv nått smart!

What you give is what you get 

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

Mormor och morfar & farmor och farfar

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

Hej:) vad händer? 

13. Vad vill du bli när du blir stor?

Polis eller läkare 

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

Som en glad person, hoppas jag :)

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

Jag vet inte riktigt faktiskt.. julafton -05 då pappa fick komma hem från sjukan.

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

kärlek, haha inte vet jag ;o

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

höger lilltå

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?

Kunna förflytta mig från ett ställe till ett annat.
Men nu lät det som att jag vore en staty som inte kan de utav mig själv ^,

19. Vad är du beroende av?

Mamma och min mobil.. kåååå 

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?

Käk och en mobil, först kunna käka när jag kommer dit.. sen ringa efter skjuss hem, super smart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0