This is my now

Skolan idag, hade faktiskt småkul! svenskan ägde typ, hahaha :) skulle skriva en berättelse, och orden i den skulle börja på samma som i vårat namn.. Du kan se i slutet av inlägget min :) haha. Slutade runt halv 3, rusade till bussen och väl hemma så satte jag mig här en stund. Pluggade lite matte sen, men gick fan inte in i skallen så blev less och somnade.. olikt! :O så mami fick hjälpa mig sen, men det gav inte så mycket..
Iallafall, sen kom emma hit en sväng, lånade en film och snackade på. Kollade sedan på Top model och lallllade allmänt. Och nu börjar det dra ihop sig för att fixa kläder tills imorgon.. sen sova.
Men frågan är väl hur bra man sover, när typ 5 björnar vandrar runt bara några kilometer bort typ. KUL!
Läste på kuriren.nu att en blivit överkörd av tåget oshit, inte nice..

Ah, good night!

J oddlaren
O ve
H alsar
A ntibiotika
N ära
N og
A tt
H an
A avlider.
N ära
S tranden
S uktar
O ve
N yfiket 
                                                                                                                                             image47


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0