åh gud, hjälp mig... ^,

Åh nej, mitt samvete håller på att ryka åt helvete haha ;>
Lovade att uppdatera varje dag, men.. hur har det gått? HA! inte speciellt bra.
Så jag ber än en gång om ursäkt till alla mina fans där ute, för jag vet att jag har några.
Även fast ni kanske inte vet om att just ni ÄLSKAR mig. Men innerst inne!
Vet inte varför jag tappat bloggandan såhär, måste vara något fel, för jag älskar ju att blogga!
Har jag kanske fått ett liv? Men åh, fan va hängigt isåfall..

Som sagt, jag sa att jag skulle straffa mig själv om jag inte bloggade..
och jag kan lova, så mycket som jag har fått lida under dessa dagar alltså!
Brutal smiskning, kvälls- och morgonpass.. nitar och läder! min stjärt är så öm nu..
okej, dirty! .. men så är det.

Så ja, tillbaks till bloggandet.. ska vi/jag ge det ett nytt försök?
ja, från och med NU! och vanligtvis inleder jag alltid ett inlägg med...


Dagens onödiga vetande:
Åldersrekordet för sälar är 45 år.


och vad händer under en solig aprildag som denna då?
Jadu, skolan tills långt in på eftermiddagen.. 14,30 :s hata!

sen hem och typ, göra något annat eller så.
kanske äta en banan.. vet inte varför, men jag har börjat älska bananas!
spännande va? yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0