tro och tvivel

Dagens onödiga vetande:
Alla engelska namn på kontinenter slutar på samma bokstav som de börjar på.


okej, idag fattade inte jag "dagens onödiga vetande".
Fattade liksom inte det onödiga, eller det nödvändiga?
Jag fattade ingenting, -"ååh jävla bot!" jodu!



Hur som helst så sitter jag nu igen och lyssnar på Shebang - Crash
och då blir jag alltid på lite blogghumör!
Lustigt det där, men det är som en fartig och småsvängig låt!
Precis som min blogg! farig och småsvängig, ja! :D åh, älska migggg!
Näfyfan, dryg jag var, förlåt, älska inte mig, eller.. tyck om mig lite!
Åhnej, virr, förlåt.

Vad har jag, ida johanna margareta hansson, gjort idag? Ja, vad har jag gjort?

Hm, säg vad jag inte har gjort liksom?! :O okej nej, det skulle bli för mycket..
för jag har inte gjort något alls! nästan. Vaknade runt 8 hos james, fix&trix
och drog sedan mot skolan där en LPL lektion och en äckel timme med NK..
hua, var på gnabbar humör idag också! och hon var bara störd tillbaks..
hon jävlas typ medvetet med mig, åh, satmara!
Funderar även på att ge henne min bloggadress, så hon kan läsa då och då.
Kanske kan printa in några hatiska rader så hon förstår mig och mina känslor.
Eller vänta nu! hon kanske redan har läst, för, varför är hon så anti mig annars?! :O
hahahah.. HEJ MARIANNE! Eller vänta igen, varför skulle hon lägga ner tid på att
läsa min blogg om hon halvhatar mig? bra fråga!

Efter skolan så väntade ett utvecklingssamtal med min mentor och mami&papi :)
Gick riktigt bra ;> ser ljust ut i alla ämnen osv. fast ja, åter till nk-läraren..
hon hade inte ens gett nå utlåtande om hur jag skötte mig på lektionerna!
hon dissar mig, hon hade även gett mig fett med frånvaro.. förväntade mig lite,
men inte att hon ska ha satt alla Johannors frånvaro i min klass på MIG.
Eftersom vi är tre stycken, så blev det endel. Var typ en hel A4 sida... hahaha!

Nåväl, händer tonight då?

Ska planera lite inför Utåtriktat och sen vetefasen, hålla tummarna på att james kommer eller nå :)


btw, 58 days left! :D



1. DBPM, dryg bild på mig. yo!
2. PBPMOJ, pussbild på mig och james <3


PUSS FÄNZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0