we used to

JÖSSES AMALIA!
jag har nog blivit sämta uppdateraren någonsin. Ber om ursäkt. Verkligen.
Har helt enkelt inte haft orken, vad ska jag skriva om? den tanken har slagit mig.
Fast, jag kan ju berätta om mina dagar, som oftast tillbringas i skolan och med james :)
Kommer folk läsa, eller tycker dom att det blir långrandigt? Jag vet inte :)
Lite todelilo att inte veta, man får chansa helt enkelt! Så, denna vecka blir en prövning..
- Jag ska skriva ett inlägg varje dag och om jag inte gör det,
så ska jag hitta på ett straff åt mig själv. Som jag såklart kommer genomföra!
no mercy!

Så vi börjar väl här.. Vad har du gjort idag, Ida Johanna Margareta Hansson?

Hm, jag började morgonen med att ligga bredvid James i sängen och lyssna på hans snuvningar.
Stackarn är sjukis, eller han blev det idag? :/ Hur som helst så ger jag & min blogg honom
en riktigt stor kram och en puss på höger näsborrre. På den, inte i.
For iväg mot skolan vid 9, halvtrött och med ett lätt vemod i kroppen. Hatar måndagar.
Och ja, jag vet att "hata" är ett hårt ord.
Men jag hatar faktiskt måndagar, både dagen och själva ordet är hårt!

Fast, trots allt så var skoldagen väldigt behaglig..
barnlekar på IOS;en och på svenskan läste vi barnböcker och sagor :D nostalgi!
Därefter var det tänkt att besöka james, men ack, så jag for hem till suntherpyn.
Har bara lallat på sen dess, sovit, vilat, powernappat osånt. Det är skönt att vila.
MEN! strax så ska jag plugga nk. MEN! har jag någon lust? haha NÄE.
Har inte lust att göra något för den där Mariannetyrann, ska vara på gnabbhumör imorgon också.
Älskar att grabba på Marianne, hon förtjänar att tyckas ner! FÖR HON TRYCKER NER OSS!
fuck her. Och okej, nu blir jag lite sådär ilsken. Så lugn nu.

Så ja, det var min dag. Ren och skär! eller, kan man säga så om en dag?
eller jo, jag gjorde ju det. eh.

Men nu när jag väl är igång.. Så, Ida Johanna Margareta Hansson, vad gjorde du i helgen?

Jadu mr.frågvis.. I fredags var jag med min alldeles egna kiwijames, vi lallade nog mest på?
Över till lördagen då jag for från han runt 3 tiden. Fix och trix till 18,30 då jag drog till malin's
18års fest ;> mycket nice där!
For sedan mot örnäset där james mötte upp mig :) inte nice o gå själv där.
Och vi gick till hans kompis där det var fest, var väl där i någon timme, tills vi sen fick skjuss hem till gosen ;>


Tjahej Fänzz! /Johanna

Kommentarer
Postat av: Gustav

Jag hoppas att du har straffat dig själv riktigt hårt! Du suger på att uppdat! Det är ju ingen mer "Dagens onödiga vetande" = PANIK! haha Ingen annan än jag som läser din blogg!?:o Jag väntade med att kommentera för jag trodde ngn annan skulle ta tag i det.. Men jag är visst lonley på denna blogg! :/

2008-04-20 @ 20:06:09
URL: http://Gustaav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0