stand up for rock'n'roll

Dagens visdom:
Gud ger oss nötterna, men han knäcker dem inte till oss.

hmmm, hade jag varit kille hade jag ju varit jävligt glad för det! :O



ah, god dag eller god morgon.
vet inte riktigt vilket alternativ som är bäst att säga atm..
för mig är det god dag, men för alla mina vänner verkar det vara god morgon.
Var jag den enda som la mig tidigt igår? vilket är vid 2-3tiden på natten..

och en grej som jag måste sluta med, är att tänka:
 "nej, jag vill inte sova.. för tänk va mycket som kan hända,
vilket leder till hur mycket jag missar!"
Men så är det väl när man vill vara överallt, ett exempel på detta var väl t.ex. under PDOL,
där jag såklart inte var.

Nåja, planerna för dagen var att ta ett besök på stan.. men då jag stiger upp är det ju sol ute? Hmm.. blev lite kluven och drog på johanna-funderar-minen. Har inte ritkigt bestämt mig ännu.
Hade ju tänkt dra med james isåfall, men jag tror faktiskt att han ligger och sover.
Såg att han varit vaken vid 6 tiden.. pojkaa dåååå.
Men tror jag ska vara ond snart och väcka honom, mööhöhö! IM LOVIN' IT!
Så jaaa.. summan av kardemumman blir denna dag/morgon att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till.
 :D

Nåja, update later!;> så ni får se vad jag bestämde mig för, spännandeee!:O
phözzzzz fänzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0