you get what you deserve


Smått less, på min dator.
Den hade ett annat beteende idag dock.
Men vill inte släppa mig inpå :(
Min dator är som sagt rätt paj.
...för ungefär 3643 gången.
Tror detta är en bra start för att få en ny kanske! :)
men jag vill ändå ha kvar allt som finns i min fula laptop.


Nåväl, ett tag sen jag skrev sist tror jag?
Eller ja, varje inlägg som jag skriver numera börjar väl ungefär med att
jag säger det. Enbart för att jag är en sämst blogguppdaterare.
Ni kanske undrar var jag gjort under veckan hittills.. eller det gör ni säkert inte.
Men jag kan ju berätta ändå, right? hööhh..

men hmm.. nu måste jag tänka!
jojuste, varit extremt trött sen helgen, var ju Luleåkalaset hära.
Även fast det inte blev lika lite sömn som det brukar bli..
brukar oftast bli läggdags vid 7-8 tiden på morgonen ;>
Men man blir väl ändå trött av allt liv osv som är under kvällen, men det är nice.
Sedan så har jag umgåtts rätt mycket med min james :)
och nu så ska han tydligen börja jobba nästa vecka(?) vad det lät som.
Lite dålig tajming, vi avlöser liksom varann, men bra att han får tjäna sig lite pengar =)
Längtar verkligen tills jag får min lön.. då blir det att fixa grejer som jag behövt länge nu!

- Jeans     

- Hörlurar <3 


Det är väl ungefär det! :) Inte så krävande tjej, nädå. ^^

För övrigt då.. Jo, jag mår bra och livet rullar på.
Har nu endast 2 dagar kvar på sommarjobbet!
Men nu känns det nästan lite vemodigt, men ändå jävligt skönt.
Kommer sakna dom.. Gerda, Hans, Margit, Lars oco. :/

Och nu när jag läser igenom mitt inlägg så känns det jävligt tråkigt.
Jag har tappat skrivförmågan.. men den kommer snart tillbaka!

Ikväll blir det Sex and the City och tidig läggning.
Har dock sovit 2-3 timmar då jag kom hem, så får se hur det går :)



CIAOOFÄNZZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0